subscriu-te i consulta
Si buscas...
Pugem junts a la Teixereta
Excursión guiada para celebrar el Día Internacional de la Montañas
Aus que vénen del Nord, aus que vénen del Sud
Sessió d’anellament científic i reconeixement de les principals aus forestal del Parc Natural.
Evolució del paisatge: interacció entre comunitats naturals i humanes
Jornades de divulgació científica dels parcs naturals de la Font Roja i de la Serra de Mariola
El poblat ibèric del Puig d'Alcoi
Visita teatralitzada per a conèixer el jaciment arqueològic del Puig. A càrrec de personal del Museu Arqueològic Municipal d'Alcoi.
Els colors de la nit, coneix les papallones nocturnes del Carrascal
Xerrada i recorregut per l´entorn de la Font Roja per reconèixer diferents espècies de papallones nocturnes.
Un viatge als Pols: un món en perill
Exposició sobre la vida als Pols
Pinzellades de la Font Roja i Alcoi
Exposición de pintura colectiva de alumnos de la Escuela Municipal de Bellas Artes del Ayuntamiento de Alcoy.
Les caves de neu de la Font Roja
Ruta guiada per a conèixer les principal caves de neu del Carrascal de la Font Roja, amb la participació del Museu Arqueològic Municipal d’Alcoi.
#depajareo per la Font Roja
Ruta guiada fins el mas de Tetuan per a reconèixer les principals aus forestals del Carrascal de la Font Roja
Gaudeix d’una sessió de Postural entre carrasques

Sessió d’exercicis posturals a l’aire lliure que actuen en benefici de la nostra salut, amb Begoña Muñoz, instructora del Complex Esportiu Municipal Eduardo Latorre.